Правила прийому до закладу освіти








До уваги батьків майбутніх першокласників!

Прохаємо Вас:

1.  Написати заяву зразок заяви 

2. Підготувати копію  свідоцтва про народження дитини (пред’являється з оригіналом) та документ, який містить інформацію про місце проживання дитини або одного з батьків (за вибором -паспорт, довідка про реєстрацію місця проживання тощо). 

3. Надіслати заяву та документи на електронну адресу закладу vys.zzso@gmail.com  або  на поштову адресу: 63020, Харківська обл., Богодухівського р-н, с. Високопілля вул. Молодіжна, 3,

4. Оригінал або копію медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/0 надати до закладу перед початком навчання у серпні 2024 року.

Нормативно-правова база 

 

 

Правила прийому дітей до 1 класу  загальноосвітнього навчального закладу

1. Зарахування учнів до загальноосвітнього навчального закладу здійснюється на безконкурсній основі.
2. Адміністрація навчального закладу зобов’язана вжити заходів до ознайомлення батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до навчального закладу, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.
3. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом  директора.
4. Для зарахування учня до навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають наступні документи:
- заяву на ім'я директора школи;
- копію свідоцтва про народження дитини;
- медичну картку встановленого зразка

До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років, які за результатами медичного обстеження не мають протипоказань для систематичного шкільного навчання.

Обстеження фахівцями й оцінку функціональної готовності дитини до школи проводять за рік (у 5 або в 6 років) до вступу в школу.

Нагадуємо батькам про проходження першокласниками обов'язкового медичного огляду заздалегідь, аби не зіпсувати останні дні серпня вистоюванням у чергах до спеціалістів районної поліклініки.

 

Для зарахування учня до 10 (11) класу подаються наступні документи:

 - заява батьків або осіб, які їх замінюють;

-  копія свідоцтва про народження дитини;

- медична довідка  встановленого зразка;

-  документ про відповідний рівень освіти

Документи, які необхідні для переводу з іншої школи:

- заява батьків,
- копія свідоцтва про народження дитини,
- паспорт одного з батьків,
- особова справа учня (учениці),
- медична картка